Детектор радару для автомобілів

 

З'явилося спеціальне обладнання, що допомагає уникнути водієві штрафів




Вперше засоби для виявлення радарів з'явилися в 70-х роках, і до цього дня для багатьох водіїв є дуже необхідним пристроєм.

Щоб зрозуміти, як працює цей прилад, необхідно для початку розібратися з принципом роботи самого радара. Найпростіший радар - це приймач-передавач радіосигналів. У радарі використовуються радіохвилі для виявлення і стеження за різними об'єктами. Найпростіша задача радара - дати інформацію про відстань до об'єкту. Випромінюється радіохвиля і, в разі зустрічі з будь-яким об'єктом, вона відбивається і повертається на радіоприймач. Хвилі рухаються в просторі з постійною швидкістю (це швидкість світла), і радар здатний визначити відстань до об'єкта за час, який витратив сигнал на повернення.

Крім цього, за допомогою явища ефекту Доплера, радар використовується і для визначення швидкості руху. Так як радіохвилі мають конкретну частоту і період коливання, то якщо відстань між радаром і об'єктом не змінюється - повернувся сигнал має таку ж частоту хвилі, що і вихідний сигнал. Але в тому випадку, коли відстань змінюється, друга частина сигналу витрачає більшу кількість часу, що змінює частоту.

На основі даних зміни частоти і визначається швидкість руху автомобіля. Якщо прилад використовується з рухомого джерела, то визначається різниця швидкостей автомобілів. Цей спосіб діє вже близько 50 років, але нещодавно з'явився новий спосіб вияленіе порушення швидкості, який використовує замість радіохвилі світло.

Так звані лідари або лазерні радари. Вони не використовують відстеження частоти хвилі, вони просто посилають інфрачервоні імпульси, за допомогою яких збирається інформація про відстань до об'єкту. Пристрій аналізує різні відстані до об'єкта і тим самим визначає швидкість його руху. Лідари дуже точні, адже вони можуть посилати імпульси з частотою 50 Гц. Лідар посилає промені і реєструє швидкість автомобілів. Якщо він фіксує перевищення швидкості, система тут же активує камеру, і вона робить знімок особи водія та номерний знак авто.




Але, так би мовити, скрізь є лазівки. І за допомогою радарів можна в деякій мірі обійти "пастки". Прості радари легко виявляються, так як потрібно просто прийняти сигнал з радара за допомогою якогось приймального пристрою, налаштованого на частоту радара. Таким простим приймачем і є радар-детектор, який правда тільки попереджає водія про наближення до радара. Але від нього мало толку, тому що залишається мало часу з моменту попередження до моменту фіксації швидкості. Але часто радар попереджає водія ще до того як він з'явився в поле зору радара, що безсумнівно досить непогано. Це були так звані пасивні системи захисту, які не гарантували потрібного ступеня захисту, а дозволяли тільки сподіватися на удачу.

Що стосується більш складних детекторів, які є активним захистом, вони діють за іншим принципом. Крім приймача в них вбудований ще й передавач, що випромінює перешкоди на радар, який повторює сигнал радара з доданими до нього перешкодами. Це не дозволяє радару впоратися зі своїм завданням. Також сучасні радар-детектори можуть оснащуватися світлочутливою ​​панеллю, яка приймає світло лидарів. але оскільки у лидару пучок світла більш сфокусований, оввести в оману його важче. Тому деякі лихачі намагаються обійти їх за допомогою додаткових засобів захисту. Таких як чорний колір авто, який поглинає частину світла, спеціальне пластикове покриття на номерні знаки також дозволяє зменшити відображення. Такі хитрощі дозволяють виграти додатковий час для зниження швидкості.

Насправді жодна система не дає 100% ефект, так що найбільш істотним способом залишається дотримання правил, яке точно захистить вас від штрафу за перевищення швидкості.


20 січня, 2019


  блог

Рекомендовані товари

Автоматичний контролер тиску Italtecnica Brio Tank

Автоматичний контролер тиску Italtecnica Brio Tank

Італійський контролер тиску, що дозволяє автоматизувати включення і виключення будь-якого насоса, здатного створювати тиск 2 бар. Пристрій повністю замінює класичну схему водопостачання на основі механічного реле тиску і гідроакумулятора. Можлива як вертикальна, так і горизонтальна установка, відповідно до напрямку потокуНасос включається, коли в системі падає тиск (крани відкриті), і вимикається, коли в системі припиняється потік води (крани закриті). Якщо в системі подача води переривається з якоїсь причини, контролер тиску ITALTECNICA вимикає насос і захищає його від сухого ходу. Пристрій так само може виконувати автоматичний перезапуск, контрольований вбудованим датчиком протоку (зворотним клапаном)Характеристики:Електроживлення: однофазнеПотужність: 1,5 кВтНапруга / частота: 230 В, 50/60 ГцМаксимальний струм: 12 АМаксимальний тиск корпусу: 10 барТиск включення (пусковий тиск): 1 - 3,5 барПопередньо встановлений діапазон: 1 барПодача: 4,8 м куб / годПідключення: 1 х 1 дюймТемпература рідини: +55 СТемпература навколишнього середовища: +40 ССтупінь захисту: IP 65Габарити: 204x194x125 ммВага: 0,8 кг..

1975 грн.

Відеореєстратор Azdome M06 Novatek

Відеореєстратор Azdome M06 Novatek

Покращена модель популярного відеореєстратора Azdome GS63H, який добре себе зарекомендував. Компактний, легкий і стильний! Багатофункціональний, потужний і надійний! Все це про новинку з флагманськими характеристиками відеореєстраторів Azdome M06Характеристики:Процесор: Novatek 96660Камера: 170 градусів, F = 1.8, матриця 1/3 '' CMOS, OV4689 ProФормат відео: MP4, стиснення H.2646 режимів роздільної здатності: 2880x2160P (24fps); 1920x1080P (60fps); 1920x1080P (30fps); 1280x720P (120fps); 1280x720P (60fps); 1280x720P (30fps)Подвійний запис - FHD P30 + VGA P30 (при наявності другої камери);Автоувімкнення / автовимкненняЦиклічний запис: 3/5/10 хвЗапис дати / часу / швидкості / номера автомобіля / координатФото формат: JPEGЕкран: 2.4 "LCDМова меню: російськаКупити відеореєстратор Azdome GS63H можна в 1 клік без передплати..

2595 грн.